Dagens..

Dagens humör: braaaigt!
Dagens borde: jobba på mina lektioner, haha!
Dagens frisyr: hängande :)
Dagens planer: Skolan, ulricehamn, och bowla med älskling, Jesper och Clara =)
Dagens vill ha: mer pengar ><
Dagens längtan: Sommar och värme!
Dagens fundering: hur kan det redan ha gått ett år?
Dagens beroende: cola (:
Dagens tråkigaste: mina lektioner!
Dagens dröm: att få åka utomlands nuuuu!
Dagens låt: Oh my god - The moniker, blir på sånt jäkla bra humör utav den!
Dagens Klädsel: Leggings, shorts, linne, tshirt och underkläder
Dagens Smink: inte någonting!
Dagens Sjuka: ingenting! :D
Dagens Drog: musik och min telefooon (:
Dagens Saknad: älskling :(
Dagens Köp: inte någonting än så länge :)
Dagens Godis: ingenting faktiskt :D
Dagens Attityd: braaaa :D
Dagens Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: FAN JAG GLÖMDE DUSCHA IGÅR. ><
Dagens Bästa: pussa på min älskling
Dagens Värsta: miss bussen :((


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0