en liten lista - för jag har tråkigt.

1. Tre namn jag lyssnar till: Ida, Gumman och idalotta (x

2. Någonting jag tycker om med mig själv: hm, jag vet inte ;o Nej men jag tycker om ibland när jag är envis för det kan få mig att göra klart saker.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag ofta säger fel saker.

4. Detta är jag rädd för: Att vara ensam, att misslyckas, att inte räcka till

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Godis, pengar och kärlek

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: typ, räkna matte(haha), ha kvar mina pengar på kortet särskilt länge, visa alla mina känslor.

7. Detta tycker jag om att göra: Sova, vara med min älskling, ta det lugnt och äta (haha)

8. Detta vill jag göra just nu: Äta x)

9. Bästa känslan: När man känner sig snygg, När man har en riktigt bra dag och allting går perfekt som man vill.

10. Värsta känslan: "jag duger inte"

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: oj, jag vet inte. Omtänksam, ödmjuk, Snäll.. ne alltså jag vet inte.

12. Är jag kär just nu? Jaaaaaaaa!

13. Jag vill gifta mig:  Ja, någon gång

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Leva livet, skaffa barn, vara kär. finns massvis!

15. Min käraste ägodel: ingen aning,

16. Något jag vill ha i present: Något roligt, som jag tycker om att göra!

17. Detta har jag på mig just nu: pyjamas byxor och tshirt.

18. Favoritkläder : leggins och en tjockiströja, eller mjukisbyxor och tjockiströja, bästa som finns!

19. Favoritdjur: Hundar.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: vet faktiskt inte

21. Favoritlåt just nu: Grenade(Bruno Mars), The beautiful people(Marilyn Manson) osv.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste: Mediekunskap. Tråkigaste: Engelska/Matte.

23. Stjärntecken: Lejon!

24. En bok jag älskar: Twilight böckerna..

25. En film jag älskar: Blind side typ.

26. Tv-program jag gillar: Gilmore Girls, Two and a half men, Våra bästa år, Gossip Girl, alltså listan kan bli lååång ;)

27. Favoritdoft: Giorgio Armani - Armani Pink.

28. Detta äter jag gärna: Pizza, eller Tacos!

29. Dricker helst: Cola, redbull/monster, mjölk och oboy, hihi

30. Favoritgodis: Choklad, uuutan tvekan!

31. Hit vill jag gärna åka på semester: London, New york, LA, Rom, Venedig, Paris, den listan kan bli lång den med!

32. Färg på mina ögon: Blåa

33. Min längd: 165 typ?

34. Jag tror på: Kärlek.

35. Jag spelar: The sims! haha

36. Person jag beundrar: Johan, Mamma, Morfar, Melissa Horn osv.

37. Så här bor jag: I mitt rum?

38. ??: Exakt!

39. Det här tänder mig: Jag vet inte.

40. Det här gör mig avtänd: Jag vet inte

41. favoritfärg: Svart.

42. Favoritcitat"Gammal kärlek rostar aldrig" (jag vet att det är ett ordspråk men so what?)

43. En hemlighet jag vet: Många!

44. Bästa present jag fått: Min fina pojkvän, han är lätt det bästa och viktigaste jag har

45. Senast köpta skiva: Köpte bon jovi till älskling i julklapp

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Min rumpa

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: typ, resten..

48. Udda förmåga/egenskap: Jag har inte en aning.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Hund!

50. Vad lyssnar du på just nu?: Ingenting faktiskt.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Jag vet inte, försöka överleva dagen kanske?

52. Var är dina föräldrar födda?: I Borås tror jag.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Jag vet inte..

54. Vilken är din favoritrestaurang? Jag vet inte..

55. När badade du i en pool senast?: öh, i typ mars någon gång, badhuset ftw.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Jag tror inte det ;o

57. Hur många barn vill du ha?: två eller tre.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Jag vet inte haha

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Jag får inte rösta, eller nästagång får jag det iaf..

60. Vad har du för TV-kanaler?: öh, jag vet inte, har viasat iaf.

61. Har du åkt moped någon gång?: Jaarå

62. Har du busringt någon gång?: Ja.

63. Har du fått felparkeringsböter?: Nej.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : Vill, men tror inte jag vågar..

66. Har du en egen trädgård? inte egen, men min föräldrar har?

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: ovanligt svar, jag vet inte, haha! men kollar typ inte på det längre så minns inte ^^

68. Kan du alla orden i nationalsången?: nää, men typ (a)

69. Badkar eller duschkabin? Gillar badkar!

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: Blind side och Min låtsas fru.

71. Favoritpizza?: Vesuviooooo!

72. Chips eller popcorn?: Popcorn, anytime!

73. Vilken färg på läppstift använder du?: Inget ;D

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: neeej?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: nej.

76. Apelsin- eller äppeljuice?: Apelsinjuice UTAN fruktkött!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: öh, antagligen min älskling, vi åt på subway.

78. Favoritchoklad?: Ingen aning..

79. När röstade du senast?: Beror på vad man ska rösta i?

80. När åt du en hemodlad tomat sist?: ALDRIG!

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Nope.

82. Är du bra på matlagning? Om jag får säga det själv, så ja ganska (:

83. Klarar du att tanka själv?: Jarå!

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : Jag vill men är minderårig så får inte, haha

85. Pepsi eller Coca Cola?: COCA COLA!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Nej.

87. Vad var det senaste du handlade?: Cola och Godis

88. Har du kräkts offentligt? Nope

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: Både och vore toppen!

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jaaaaa!

91. Har du ringt något betalnummer?: tror inte det?

92. Kan man vara vän med sitt ex?: Klart man kan.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Jag vet inte ;o

94. Hade du mycket hår som liten bebis?: Inte en aning!

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inget, haha

96. Vad har du i din väska?: öh, massa saker. Typ dator, laddare, hörlurar, tamponger(utifallatt), massa USB-sladdar, pennor, papper ah allt möjligt typ ><

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: Kissar, haha inte favoritsak kanske, men kan inte sova innan jag kissat, haha!

98. Vad är du tacksam för idag?: Min underbara Pojkvän

99. Var hittade du den här listan?: Hos Zandra

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: Nää, inga speciella :)


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0