Just go with it

Godmorgon!
Igår hade jag ingen tid att blogga, var hemma hos älskling fram till halv två, då vi åkte med pappa in till Borås för vi skulle bada och kolla på bio :D Vi badade inte så länge dock, var jättekallt i vattnet, menmen! När vi var klara vid halv 4 så gick vi till McDonalds och åt lite mat, haha tjockisar ;) Sen insåg vi att alla butiker stängde, så vi gick ett varv runt centrum, sen gick vi till Café Orion, och sen cirklade vi runt igen. Sen bestämde vi oss för att gå till Ica Maxi för att köpa godis och för att fördröja tiden, för klockan var 16:40 när vi började gå, och när vi kom tillbaka till bion var klockan 17.40, så det tog sin lilla tid, men det var mysigt också :)

Vi skulle se "Just go with it" eller "min låtsas fru" som den heter på svenska :) Klockren film som var jätterolig! Filmen handlar om Adam Sandler som använder en fake vigselring, för att ragga tjejer, men när han hittar sin drömtjej så hittar hon ringen av misstag, och Adam får be sin kollega att spela hans fru. De åker på en hel del äventyr och filmen slutar självklart lyckligt! mer tänker jag inte säga, hihi♥

Efteråt kom min mamma och hämtade oss, och vi åkte hem. När vi kom hem hade pappa mat på grillen♥ första grillningen(eller vad heter det?) för i år, sååå gott!

När vi ätit klart så gick jag och älskling in och la oss och kollade på Jackass 3D, men jag somnade, hihi!

Det var våran gårdag, ska blogga mer snart, men ska gå in och väcka min fina underbara pojkvän nu!
PUSS!


Filmen vi såg, Just go with it :)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0