min mage

Fan, har så ont i magen så jag tror jag smäller av!
Hade ju ont i magen och mådde illa igår så jag stannade hemma ifrån skolan, sen på eftermiddagen typ vid 4 gick det över, men när vi skulle sova igårkväll kom det tillbaka igen, ÄNNU VÄRRE! tillslut somnade vi, typ vid 23. Idag när vi gick upp mådde jag jättebra, tills vi satt i bussen till stan, då kom det tillbaka igen, och nu har det suttit i nästan hela tiden fram till nu. Jag har så jävla ont, och jag mår så jävla illa. Vet inte vart jag ska tavägen alltså.

Aja, ska inte blogga mer om det här.
Sover förresten hos älskling hela helgen, så vet inte om det blir någon vidare bloggning. Och nästa vecka jobbar jag fram tills torsdag, sen ska vi rensa huset på brännbara grejer, fullspeckad lov vecka alltså..

PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0