painting

Hej!
Jag är suuper trött! Jag och hjärtat sov ju hos hans farfar inatt, och det går tåg typ 20-30 meter från huset, JÄVLAR VAD DET SKAKAR&LÅTER! trödde jag skulle dö inatt när det kom ett tåg vid halv 3 typ, satan! Nej men det blir nog bra. Sitter hos mamma nu och ska snart åka och köpa mat, sen kör hon mig till skolan :)

Väl i skolan är det matte i 3h som står på schemat, YES! eller inte.. Nej men det blir nog bra, sen tar jag och baby bussen till hans farfar igen och idag ska vi börja måla :) Igår tog vi bort alla saker från golven och väggarna, och sen tvättade vi väggarna lite, sen duschade vi en snabbis och sen fick jag äntligen sova, hihi :)

orkar inte blogga just nu alltså, är så otroligt trött, men ska försöka göra det ikväll :)

PUSS!


Random bild från google (:


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0