PGO Tornado

Tänkte berätta om ett litet köp jag gjorde igår.
Mina föräldrar betalade, men ja. De köpte iallafall en moped till mig, (tack så jäääääävla mycket mammsen och pappsen!♥)

Jag köpte en PGO tornado av en kille i borås, alltså är den begagnad. Det är årsmodell 2003, men den stod i butik tills 2006, så han jag köpte den av köpte den. Den har aldrig krånglat för honom och allt är 100% orginal. Vilket är bra, för hade den varit trimmad hade jag ju kunnat åka fast och liknande. Den är servad två gånger, och jag ska nog serva den snart igen tror jag (den är körd 600 mil, så jag ska ju egentligen göra det nu, men de kostar ju en jävla massa pengar så vi får se).
Iallafall, den går riktigt bra, mellan 55-60 på en raka. och när jag skjutsade hem Johan igår ifrån borås låg den i typ 50 på raka. Den är hel svart, med riktigt grova däck så jag får bra fäste på grus och sådant. Allting fungerar det enda som är lite så är att det fattades en skruv först, och innanför kåpan eller vad det heter där skruven satt låg det typ en plugg som vibrerade som sjutton, så han tejpade där efter att han satt dit en skruv.

Ska försöka ta en egen bild på den, men kan lägga upp några bilder som försäljaren skickade till mig! :)


Askasst utklippt, men gjorde de på typ 5 min så ni får nöja er med de här bilderna.
PUSS.

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0