Rec..

Hej!
åh, jag sitter här och är helt jävla skakis.
på medieproduktionen skulle vi kolla på film, då är de ju klart att min lärare kommer med en skräckfilm, och jag klarar inte av såna filmer, för jag får såna mardrömmar och blir så jäkla rädd. men det fick mig att fundera...

Är man fjantig om man är rädd för skräckfilmer? är man en mes för att man inte gillar att se blodiga filmer?
Jag klarar verkligen inte av varken blodiga filmer eller skräckfilmer utan blod. För jag blir RÄDD. Det kan jag stå för, men det gör ont i mig när någon säger "men den är ju inte läskig? det är ju bara en rabies smittad kvinna som är lite blodig.." Nej, för den personen kanske det inte är läskigt, men för mig är det de. Jag har alltid varit sån, jag har sett en läskig film utan att bli så värst rädd, men det var endast första gången jag såg den som jag inte blev rädd. Efter det så kan jag inte kolla på den för jag tycker den är läskig nu ändå.

Jag står upp för att jag är rädd för skräckfilmer, det kan jag stå för.

förresten så heter filmen de andra kollar på "rec".

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0