tired

Hej!
Jag är as trött och as sur, men jag är söt nog för att lägga upp ett inlägg till er, köpte en söt tshirt idag som jag ska ta kort på imon och lägga upp här, men jag tänkte också meddela er att jag och Johan ska bo hos hans farfar några dagar nu för vi ska hjälpa honom att måla, så det blir nog ingen vidare bloggning faktiskt, tyvärr! men det får gå, får blogga så mycket jag orkar och kan i skolan istället :)

Juste, mitt betygssamtal, ah det kanske man inte ska kalla det, men jag fick iallafall veta att det går toppenbra för mig, i allt utom svenska, ska prata med henne imorgon och fixa till det med, längtar efter att få se min betyg, hihi!

Nej, nu ska jag nana, ni får sova så gott och ha det så bra! :)
PUSS!


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0