oh la la, it's a wonderful surprise

Godmorgon!
Jag sitter i skolan, har mediekunskap,är faktiskt på jättebra humör! Föööör idag ska jag träffa min extremt saknade bästa vän Clara! och hennes pojkvän jesper med, haha ;) Jag, Clara, Jesper och Johan ska bowla idag nämligen :) Jag är sjukt taggad, och jag tycker det ska bli jäkligt kul! :D

Iallafall, nu ska jag svara på massa frågor, sen ska jag svara på mer frågor och sen vet jag inte, sen är det antagligen lunch, haha :) Efter lunchen har jag webbdesign, hoppas vår lärare är här denna gången!! var jättesvårt förra veckan, för vi fick bara två videos där han visade hur vi skulle göra, så det var lite små konstigt x)

Min baby slutar tidigt idag, så jag frågade han om han kunde åka hem och hämta min kamera+att han ville byta byxor med, så det passar ju bra, för så kan han hoppa på min buss jag åker med till ulricehamn :) För jag tänkte ta lite bilder, är ju alltid awesome! och sen tänkte jag att jag kunde ta en bild på dagens outfit med :)

Ska även ta bilder på det jag fick utav älskling, och det jag köpt till honom, fast efter lite problem så ska jag beställa hem en ny grej, fick fel förra gången! :) Men företaget var otroligt trevliga och snälla och gav mig en egen rabatt kod, så jag får hem en ny helt gratis och utan frakt! :D

Vi hörs senare, för nu måste jag börja jobba! :)

PUSS!

Bjuder på en egen bild, som påminner mig om hur mycket jag saknar hockeyn, och hur mycket kärlek jag har till hockeyn..♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0