awesome väder

Hej igen!
Jag har varit i ulricehamn med mat till hjärtat mitt nu idag, och det gick bra, tog ca 20 minuter hemifrån till ulricehamn, känns gött! Nu ska jag snart åka hem till älsklingen min tänkte jag, och sen ska jag börja fundera på hur jag ska klippa mig imorgon, ska bli intressant! haha :)
Förresten, Kul jävla fucking väder? regnar 5 minuter, slutar i 5 minuter, osvosvosv. SUGSUGSUG! eller som jag brukar säga, sug min dase, haha!
Nej, men jag slänger upp 3 bilder jag tog i camen innan jag åkte till ulricehamn innan, och så bloggar jag imorgon när jag kommer hem innan jag ska klippa mig, hihi :)
Puss på er!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0