cookin' dinner

Hej!
Jag har precis lagat mat, eller jag håller på, ska bara koka pasta sen är jag klar :) Jag gjorde Kyckling i Curry sås, och jag önskar verkligen att alla ni kunde smaka, för den blev så jäkla god! brukar misslyckas men idag fick jag perfekt mängd av allt, hihi! :) Så nu ska jag äta lite, sen ska jag göra matlåda till min broder och min älskling ♥
IFK spelade ju mot Elfsborg, och förlorade :( på tilläggsminuterna. det stod 2-2 men när det hade gått 2,5 minuter av tillägget så gjorde elfsborg mål, och sen fick en IFK spelare en spark i huvudet, och jag tycker det borde varit straff :(
Nu ska jag slänga i pastan och sen ska jag kolla på en film tänkte jag, sen blir det sängen :)
hörs imorgon!
PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0