everything suck

Hej!
Jag är sjukis idag.. har jätte ont i halsen och i hela kroppen och jag orkar inte.. ( jaj ag blir som en kille när jag blir sjuk, tycker synd om mig själv osv..) huvudet är jobbigt och jag orkar inte röra på mig typ.. samtidigt så ska jag baka till skolan imon och måste åka och handla och ja.. det suger.. :( jag orkar inte..
Plus att Jag och Johan har 17 månader idag och jag får inte träffa honom, för han vill ta hand om sin mamma som inte heller mår bra.
den här dagen suger.
PUSS.

Har du en annan åsikt?
Postat av: C

hahah, blir som en kille! Skön beskrivning :)

2011-08-31 @ 18:17:15
URL: http://ailicec.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0