I could really use a wish right now..

Idag gick jag igenom lite saker som ligger kvar på datorn sedan innan sommaren.. Hittade endel texter, som gör mig så jävla ledsen! saker som jag skrivit under året, om allt som hänt/händer hemma, jag önskar jag kunde skriva ut allt här, men jag kan inte. Det skulle aldrig då. Jag skulle aldrig kunna berätta allt för någon. Aldrig. Endel texter jag skrivit under hela tiden det här har pågått, de är mörka texter. endel iallafall. Det känns som en annan livstid. men ändå inte. Jag vet inte. Men nu har en ny termin börjat, ett nytt skolår, det här ska bli bra♥ Bättre än förra iallafall!..
Ska gå ner till klassrummet nu...
PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0