Jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag!♥

Hej!
Idag är jag på toppenhumör, trots det att hjärtat väckte mig vid kvart över fem i morse och vägrade låta mig somna om ;) hihi! Nej, men vi bråkade igår och somnade ovänner, men vi vaknade vänner iallafall, hihi! Och idag fick jag höra det sötaste någonsin! han har försökt få tag på en person jag inte tycker om och han ville säga till den här personen att han inte vill prata med den mer, för han inte vill riskera vårat förhållande, hihi! Jag älskar dig min pojk man
Iallafall, tänkte berätta om helgen lite :)
I lördags åkte Jag, Johan, pappa och min bror till liseberg, för jag fick det i födelsedagspresent utav mamma och pappa :) Vi var där i ca 6 timmar och det var såå kul! :) vi åkte Jukebox och Kaffekopparna och lite annat, haha, fjantiga som vi är(Jag är) ;) på kvällen sen sov vi hos Johan :)
I söndags fyllde jag år, var inte tänkt att jag skulle få några presenter men när jag kom hem till Johan på kvällen igen, så fick jag en nyckelring av hans lillasyster(hon hade gjort den själv!) och ett jättefint armband av Johans mamma :) plus att johan hade städat rummet, och tänt en massa ljus och lagt massa rosenblad på sängen och sen fick jag massage och massa sånt, så underbart! :) Senare på kvällen sjöng Johans familj för mig, och hans bror ringde hem till dom och sjöng för mig i telefonen, känns verkligen som att jag börjar bli en i familjen typ nu, det känns skönt! :)
Det var min helg iallafall, och jag har typ inga bilder, men Johan har bilder på sängen och rummet, så kan försöka lägga in dom någon dag! :)
Vi hörs en annan gång!
PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0