There's a fire, starting in my heart

Hej!
Jag sitter i skolan, har engelska B.. det känns faktiskt ganska bra, även fast jag är en liten fegis som inte gillar att prata engelska.. Nu har vi fått en uppgift där man ska öva på att ge instruktioner. Jag jobbar med Simon i min klass, och vi försöker komma på vad vi ska ge instruktioner om.. Det är faktiskt väldigt svårt, och jag är väldigt nervös, för det är meningen att vi ska redovisa, eller ja visa våran intruktion uppgift inför hela klassen, eller ja, inför våran klass och inför andra klassen vi har engelska med och som jag skrev så är jag väldigt rätt för att redovisa och framförallt och prata engelska inför massa andra människor..
Jaja, ska leta efter ett ämne nu :)
Förresten, jag slutar vid 11.20 idag, så då drar jag till almås först, och sen drar jag och Johan ner till stan och käkar subway för att sedan möta upp hans syster och leta inomhus/jogging/träningsskor till gymmet! Vi ska börja träna någon dag, antingen fixar vi det imorgon, eller så blir det nästa vecka! :)
Nu vet ni om jag inte bloggar så mycket idag heller, hehe!
Hörs senare eller något!
PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0