two day story

Hej!
Jag skrev inte igår, för på dagen var jag i ulricehamn och handlade och hyrde film och så, sen vid 5 kom Clara hit! :D♥ Var skönt att få "catch up" lite, vart mycket att prata om! På kvällen senare, fick jag veta en sak, och blev lite smått ledsen, så då kom Johan hit och joinade oss, vi kollade på Sagan om konungens återkomst, och ja, det var otroligt trevligt iallafall! Imorse så vaknade vi vid typ 8a, då gick vi upp, kollade lite på tv och sen gick jag och Clara ut med hundarna, Ja, det har varit otroligt härligt att vara med Clara! och vi måste vara snart igen tycker jag!

I efter middag ska jag kolla på Johans match och sen ska vi hem hit och laga mat och sånt, sen ska jag sova här och hjärtat mitt sova hemma hos sig :( menmen!

Vi hörs ikväll!
PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0