vi säger så!

tjabba tjena hallå!
Ja, jag är såå jävla trött, otaggad och ja, kalla det vad ni vill ;)
Inatt, har jag inte sovit så bra, hade jättesvårt att somna, och sen vid halv 2 började våran ena hund (hon är sjuk, har typ allergier och massa såna saker) hon började gnälla och skälla och massa, så fick släppa ut henne, det är bara det att när jag skulle ta in henne igen, ja alltså hennes öron får öroninflammation HELA TIDEN, och medecinen vet jag inte hur man ska ge henne, så hon hör typ ingenting, så jag fick springa ut i trädgården i trosor och en topp jag hade på mig, tur att ingen var vaken ;) haha!
Jaja, håller på och gör iordning hundmaten nu, och har lite annat att fixa, så vi hörs senare om det är så att i får våra datorer idag, annars hörs vi när jag kommer hem ikväll! :)
PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0