wake up, wake up

Hej!
Ja, varför är jag uppe nu? Jo för att mina föräldrar åkte till turkiet inatt!!! eller deras plan lyfter 06.45, men de åkte hemifrån vid 4 så därför är jag hemma nu.. Vi har ju tre hundar och två av dem blir typ galna när någon ska resa bort, så jag ville komma hem så fort som möjligt till dom :)
Igår så åkte vi aldrig in till Borås som vi hade tänkt, Johan orkade inte och hade ont i huvudet och så, och det var nog bara bra, för jag vart jätte deprimerad igår och låg och grät i typ 1 ½ timme.. Fråga mig inte varför, jag har ingen aning nämligen, haha! Men idag mår jag jätte bra iallafall!
Jag klippte ju mig igår också.. Och jag skulle jättegärna visa bild på det, men jag är så jävla missnöjd så det är inte sant! Fick för mig att jag ville klippa lite i luggen, så jag baad henne klippa av det en bit under ögonen, och sen så det blev längre och längre i luggen, typ som snelugg ni vet? Jag hoppas ni förstår iallafall.. Men självklart så blev det alldeles förkort, och ser ut som jag vet inte vad nu :( Kan fixa en bild någon dag nu, men igår ville jag verkligen inte, och idag får vi se om jag hinner.. massor att göra nu när mamma och pappa är borta.. Jag ska gå ut med hundarna nu på morgonen och ikväll, måste göra rent fågelburen, fixa med fiskarna, laga min egen jäkla mat (haha), och massa annat.. så vi får se! :)
Nej, jag ska göra lite frukost nu tror jag, är sååå hungrig!
Shit, 5 minuter till de ska lyfta, Jag älskar er, mamma och pappa!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0