... Awesome

Godmorgon!
Vi somnade tidigt igår för jag var så himla trött! Sov ju inte så mycket natten innan...

Så, Breaking Dawn var ... AWESOME! Helt jävla fantastiskt asbra! haha! Säger jag som är twilight fantast ;) Nej, men det var jättebra faktiskt, det enda som jag tyckte var lite halvt sådär, var slutet.. vill inte dra en massa spoilers, så ni får helt enkelt se filmen själva ;) jag vill se den igen, haha! :)

Annars var gårdagen precis det jag behövde för att må bra. Så bra har jag inte mått på länge faktiskt, så det var skönt! Vi gick runt i knalleland, kollade lite, köpte bland annat en julklapp, och gubben min köpte sig en tubhalsduk, haha! En sån jag visade bild på fast en svart! :) han är så söt! Bilder kommer senare förresten :)

Idag ska jag åka med mamma till mormor och morfar, myys! saknar dem så mycket! träffade dem jämt när jag var mindre, men nu har jag inte riktigt tid känns det som :( menmen...

Ha en bra dag nu, så kommer dag 4 upp senare!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0