Dag 1

Dag 01 - 10 fakta om mig + en gammal bild på dig själv

okej, här kommer 10 olika fakta om mig :)
1. Jag mår ganska dåligt psykiskt.
2. Jag vill börja träna och gå ner i vikt, men har inte motivationen.
3. Jag är så himla kär i Johan så det finns inte.
4. Jag är obeskrivligt lat.
5. Det är många människor som sårat mig genom åren och jag har väldigt svårt att släppa in dom igen.
6. Jag följer typ 10 olika tv-serier, samtidigt.
7. Jag har hittat mitt drömjobb, jag vill jobba inom hockeyn.
8. Jag tycker inte att jag är tillräckligt tacksam för allt jag får.
9. Jag slösar otroligt mycket pengar, men tycker inte jag köper något.
10. Ibland är jag otroligt missnöjd med mig själv och allt som hänt under detta året..


Okej, och så var det en gammal bild :)
Men bara för att jag är så himla snäll, så vart det två bilder! från 2009! :)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0