Dag 2

Dag 02 - Typ av killar jag faller för.

Jag vet inte om jag har en speciell "typ" egentligen. Jag vill helst ha en mysig pojkvän, som hellre är hemma med mig än ute och festar. 

Jag vill ha en liten gulleplutt, som tar hand om mig och som bryr sig om mig, och vågar visa sina känslor osv. Hade aldrig kunnat vara med en kille som aldrig visar känslor. Jag vill kunna ha en kille som vågar gråta mot min axel, på samma sätt som jag vill kunna gråta mot hans axel. 

Ja, jag antar att ni förstår. Men jag kan säga som så att jag vill ha en kille som uppskattar mig för den jag är och inte ska vara "macho" hela tiden, och alltid vara en gentleman och inte låta mig göra någonting själv, nej usch vad hemskt!!

Dag 2, ja jag faller för de där söta, blyga killarna, som är helt underbara när man lär känna dem och som uppskattar mig för den jag är.

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0