Dag 26

Dag 26 – Mina rädslor

Oj, jag har faktiskt väldigt många rädlor, men jag skriver om några av dom, okej? :)

Spindlar - Ja, spindlar blir den första, jag avskyr dom. Jag tycker dom är otroligt läskiga. Oavsett storlek, form och allt det dära. det kan vara den minsta spindel jag någonsin sett, då är jag inte speciellt rädd, utan tycker bara dom är äckliga... 

Att förlora någon jag älskar - Just det här tror jag det är fler än jag som är rädd för. Jag är otroligt rädd för att så ensam kvar, och inte veta vad jag ska göra. Något annat jag är rädd för inom samma "ämne", är att jag är rädd för att någon jag älskar ska dö eller bli svårt sjuk.. usch vad hemskt!

Höga Höjder -
Det där med höga höjder, det vet jag att jag inte är ensam om att avsky! det är så himla läskigt! ibland är jag inte rädd så, utan jag tycker det är coolt, men jag är fortfarande väldigt rädd, just för att jag är rädd för att ramla ner och skadas eller dö...


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0