Dag 28

Dag 28 – Det här saknar jag


Oj, jag saknar mycket. Men något jag saknar så är det hur allting var innan. Det säger inte er mycket, men det säger mig otroligt mycket, och jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden ca, 3 år. Men jag vill även ta med att jag är ihop med Johan. För han har gjort mitt liv såå in i bomben mycket bättre. 

Det har varit mycket bråk och liknande de senaste 2 åren, och det suger, och det har gjort att jag mår dåligt psykiskt. Men tack vare Johan så mår jag ändå väldigt bra!

Iallafall, tillbaka till ämnet, så vet ni nu vad jag saknar mest i mitt liv.

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0