Dag 3

Dag 03 – En person som är snygg

En person som är snygg.. Eftersom jag har pojkvän så måste jag ju självklart välja honom!
Även om det för folk inte är självklart att välja sin egen pojkvän. Men Grejen är att Johan är snygg både på insidan och utsidan. Han är snygg på insidan för att han är så in i bomben underbar. Jag önskar att jag kunde förmedla känslan han ger mig till er, men det kan jag inte. Det är så himla synd. 

Han är snygg på utsidan också, men han är även gullig, fin, söt. Ja för mig är han allt det där. I vissa stunder är han gullig, i vissa stunder är han snygg, i vissa stunder är han sexig. Ja, jag hoppas ni förstår lite, haha! :)

Men vet ni vad, någonting har är hela tiden, det är vacker.



Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0