Ha en bra dag

Godmorgon!
Jag sov så himla uselt inatt (vaknade typ 1 gång varje timma..), så jag bestämde mig för att gå upp nästan en timma tidigare, GALET! haha!

Hm, Idag börjar jag 10.20, innan det ska jag bort till Johans skola och hämta kryckor till min bror som brutit en av sina tår, haha! Sen i skolan så vet jag inte vad som händer, vi har mentorstid först, och sen har vi Mediekommunikation i eftermiddag, åh jag längtar!! Min favoritkurs (vilket jag nämner typ varje måndag ;)!

Min buss går 8.20 och innan det har jag ingenting som ska göras, woho! jo jag ska koka lite té, för jag har ont i halsen! :( Men allt går bra nu känner jag, det här är awesome!

Ha en toppen bra dag!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0