ny halsduk

Godmorgon!
Idag är jag på mycket bättre humör, eller jag mår bättre idag! :)
Har sovit gott, och ätit en ganska god frukost (gjorde toasts, blev lite bränt, haha), och nu ska jag börja göra mig iordning för att åka till en sista dag på jobbet, allting känns bra just nu iallafall..

Vad tycker ni om min 30 dagars lista då? hittade en annan jag skulle vilja köra, men måste göra om hela den, så jag kör nog den en annan gång!

Och visst har jag blivit ganska bra på att blogga? måste bara få upp lite mer bilder, men har aldrig med mig kameran så går ju inte, och min mobil suger b**le så det blir inga bra bilder där heller, men jag ska ju få en mobil i julklapp med värsta braiga kameran, så då blir det nog bättre tror jag! :D

Nu ska jag gå och leta fram en tröja, och ta på mig min nya fina gosiga halsduk som jag köpte ifrån kappahl igår, kan leta fram en bild nu på direkten förresten! :)

Så här ser den ut:

Den här jättemysig och super varm! :)

Ha en bra dag så hörs vi senare! :D

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0