sweet dreams

Hej!
Jag har både lagat mat, hittat kläder till avslutningen imon, fixat hundmat och plockat in i diskmaskinen! Och just det, jag har färgat mitt hår också, awesome! ni får se bilder imorgon, för jag drar nog med mig både kamera och dator till avslutningen imorgon! :)

Nu ska jag lugna ner mig, hoppa i min varma gosiga pyjamas och sen vänta på ett telefonsamtal från Johan, åh så mysigt! inte träffat honom sen imonse :( Ska bli skönt och prata av mig lite!

Innan allt det dära, ska jag gå och platta håret lite, så det blir snyggare imon :)

Vi hörs imon, sov så gott! :)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0