weird

Godmorgon!
Jag vet att ni inte fick dag 11 igår, men jag ska be min fina pojkvän ta ett kort på min outfit idag, då jag inte hade något speciellt på mig igår ^^

Nu sitter jag iallafall i skolan, känns knäppt!! Och väldigt ensamt då det inte är någon annan här.. men jag mötte min mentor innan så jag är inte här på fel dag iallafall, HAHA! fatta vad pinsamt det hade vart!! x)

Idag är jag på lite halvdant humör, är skitsur för en grej som hände min bror inatt och sen är jag lite småtrött, men jag längtar efter lunchen då jag och min sötnos ska äta lunch ihop, myys på hög nivå!♥
Ha en bra dag allihopa! :)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0