12 Februari

Hej!
Medans min kära pojkvän har tränat och nu är på lagfest har jag varit duktig och städat&möblerat om, bilder kommer imorgon tror jag :)

Lite orolig har jag dock varit för min älskling, eftersom jag inte vet hur han blir när han blir full, och sen festar han också med min bror, så de känns lite konstigt ;) hihi! Men söt som han är, så har han tråkigt och vill åka hem, och nu ska han nog sova här hos mig, hihi <3 egentligen skulle jag sovit hos han, men jag lagar mat nu och ska gå ut med hundarna sen, så jag hinner inte med allt innan han ska hem tror jag, så han ville komma hit och hjälpa mig med hundarna, hihi!

Har även tagit en paus på de där februari dagarna, för jag orkar verkligen inte, glömmer alltid bort det, och sen krånglar det att lägga upp och så..

Hörs imorgon, PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0