16 Februari

Godmorgon!
Åh, sitter här och äter frukost, ska ju jobba idag och imon, så de blir väääldigt tidig morgonar för mig nu,hihi! Och min älskling gottar sig i att han får ligga kvar i sängen och sova medans jag åker till jobbet, blää! men jag tjänar iallafall pengar ;) hihi!

Idag ska jag nog ta med kameran till Jobbet, skulle tagit bilder förra veckan, men det glömde jag, så idag får det bli istället :) Jag sitter ju på ett kontor när jag jobbar tillsammans med min mamma. Vilket är bra, för jag har inte så mycket minne av hur man "lagerplacerar" som jag ska göra idag, haha!

Nää, nu ska jag äta upp mina rostmackor och dricka upp min oboy :)
Så jag säger puss och hejdå med några bilder :)



Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0