17 Februari

Godmorgon!
Igår när jag slutat jobba åkte jag och mamma till Rusta,jysk och öb och willys.
På rusta köpte jag två nya mattor, ROSA!, och sen köpte jag en ny deo, var vääälbehövligt! Och på Jysk skulle jag köpa påslakan och ett lakan till min säng, men VARFÖR FAN SKA LAKANET PASSA? OCH VARFÖR SKA PÅSLAKANET VARA HELT? NÄ DE ÄR VÄL ONÖDIGT (de måste dom fan tycka, för det var det jag upptäckte när jag skulle bädda rent igårkväll). Så jag är ganska agressiv och ska därför åka tillbaka dit imon och skälla sönder dom! nej men typ ;)

Iallafall, sedan så gick vi till Willys, där handlade vi mat (såklart). Och sedan åkte vi till fristad där vi skulle möta upp pappa, gick in i Choice, någon annan gullig butik och sist men inte minst gick vi till fristads blomsterhandel (eller var den heter..) och där köpte jag två supersöta stenar, på ena stod det "min prins" och på den andra stod det "I♥U" hihi, och självklart gav jag dom till min kära pojkvän, som så gulligt suttit hemma hos mig heeela långa dagen igår, hihi..

När jag kom hem la jag mig i sängen, pussade på honom, och sedan halvt somnade jag, haha! vi kollade one tree hill och sedan lagade vi mat, pastasallad med bacon, så jäkla gott! Jag somnade så sött&gott jämte älskling sedan vid en halv elva kanske, åh vad jag älskar dig sötnos!♥


Idag ska jag jobba igen, är ganska trött, men det går bra! För idag ska jag antagligen få massor att göra, så kommer inte bara sitta still hela tiden ;) hihi. Jag ska lagerplacera, och även ska jag ta kort idag, hihi fast glömde min kamera, så ska låna en här, så snart får ni se bilder! Ska slänga upp bilderna på mitt rum med, har dom på min mail så jag kommer åt dom och kan lägga upp dom! :)

Nej, vi hörs senare, (om jag hinner!)
PUSS!


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0