Alla hjärtans dag

Alla Hjärtans dag spenderade jag såklart med min kära pojkvän, hihi!
Vi tog en buss till Borås vid 12, åkte vidare till Knalleland, där jag skulle köpa underkläder, och så letade jag klänning till dopet nästa lördag :) vid 15 gick vi till Restaurang Cecil, där de serverar Kinamat, åh så gott det var! vi beställde in friterad kyckling och ris, sötsur sås och så fick vi currysås med, hihi :) Sedan gick vi runt på stan, köpte godis och hämtade ut våra biobiljetter, sedan väntade vi på att klockan skulle bli 18 så bion skulle börja, vi kollade på Love and other drugs, jättebra film faktiskt :) Sedan kom hans mamma och hämtade oss och när vi kom hem så låste jag in mig på hans rum och tände ljus och gjorde det mysigt och så, sen tror jag alla vet vad vi gjorde, haha ;)

Efter det sen så skulle vi titta på film men vi slocknade sååå fort, åh vad trött jag var, haha!

Det var min alla hjärtans dag, men nu ska jag laga mat, PUSS!


Bild från google!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0