Dag 1 - Februari

Dag 1 – Min dag idag.
Min dag idag, har varit vääldigt lång! Började med att jag och min kära pojkvän försover oss, till klockan kvart i 7 och bussen går 7, så älskling ruuuusar iväg till bussen, men jag ringde min granne och frågade om jag kunde åka med henne till Borås, och det fick jag.. Tur det!!

väl i skolan gjorde jag ingenting typ, kollade two and a half men, haha ;) Sen under lunchen åkte jag, Pontus och Simon ner till centrum, åt en feet pizza och sedan gick vi till idéguld för Pontus skulle köpa en födelsedags till sin flickvän, hihi :) Sen åkte vi tillbaka till skolan, kom 20 min försent, får veta att vi inte har någon lärare, och att vi ska göra en lääättt uppgift, så jag struntade i uppgiften(såklart) åkte till mammas jobb, gjorde klart uppgiften, satt där och gjorde ingenting speciellt, sedan åkte jag med mamma till knalleland, mötte upp min älskling och var där inne, men hör och häpna, jag kom hem med Ingenting, ABSOLUT INGENTING ;o Sedan tog vi en buss hem vid 19, och nu sitter jag här, har varit hemma i en timma ungefär, och nu ska jag snart sova, är sååå trött!

Här är min "Dag 1 – Min dag idag."
PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0