Dag 2 - Februari

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Åh, det finns ju flera personer jag alltid vill träffa, som min älskling tillexempel, jag behöver nästan träffa honom varje dag för att känna att allt är okej, för då sitter alla bitarna på plats, precis så som de ska göra.

Men en person, jag skulle vilja träffa just nu.. hm, det är nog min farmor, Hon dog när jag var 8 år, så det är inte så jobbigt längre, men ändå så saknar jag henne såå mycket! hade alltid roligt hos henne, och hon var så snäll!

Men om jag inte skulle få träffa min farmor, så är det nog min mormor, så som hon var för kanske, 4 år sedan. Nu är hon sjuk, och ligger på ett sånt där vårdhem, för hon är dement(kommer inte ihåg allt som händer och inbillar sig saker). Och jag vågar nästan inte träffa henne, för jag är rädd att hon inte ska komma ihåg mig, och det skulle göra så ont, för en gång var hon min bästa vän på ett sätt. När jag var liten, så fick jag följa med henne till så många olika platser, vi åkte till olika lekplatser i borås, jag följde med henner till polisen en gång, och vi var ofta nere i stan och gick omkring :) Det saknar jag!!

Har ingen bild på någon av dom, men ja, hoppas ni förstår ändå!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0