Dag 5 - Februari

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Oj, vad vill jag ha mer än någonting annat just nu? Att allt ska vara som vanligt. Att jag inte ska behöva vara rädd för så mycket, att inte behöva undra hela tiden "hur kommer det gå?" eller "vad händer om det blir såhär?". Det är något jag önskar att jag slapp göra hela tiden, och varje dag.

Men alla gånger jag tänker så, och sedan tänker jag på min älskling, och då vet jag att allt blir bra. För med honom vid min sida, så klarar jag allt.

Blir varken långa eller bra inlägg just nu, men är stressad som satan!!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0