Dag 6 - Februari

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Jag har alltid varit sån att jag faller för den där gulliga killen, han som är blyg och knappt visar vad han känner till en början. Men som senare blir den som vill hålla mig i handen och pussa mig framför andra människor.

Jag faller för gulliga&snälla killar som tycker om en för den man är. Han som ger dig blommor, eller små presenter, och han som aldrig glömmer av varken din födelsedag, eran årsdag eller andra viktiga datum. Han som ger små gester varje dag, som får en att känna sig värdefull. Han som står upp för dig när ingen annan gör det.

Ja, ni förstår nog, hihi! :)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0