Dag 8 - Februari

Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Oj, den var enkel!! Jag biter på naglarna, det är en otroligt dålig vana eftersom jag vill ha långa fina naglar, (Dumbass typ..)

Bild lånad från google!..

Men en annan dålig vana jag har, är att jag har väldigt lätt att ta ut min ilska på någon annan som inte har med det att göra. (vanligast är väl att min älskling får allt..) Men jag gör mitt bästa att försöka sluta, och det är ju det som räknas, eller hur?


Har du en annan åsikt?
Postat av: Alexandra

Kul att du ville vara med! :)

Säger till när jag har utsett en vinnare! :)

2011-02-08 @ 13:56:09
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0