Engelska utan lärare.

Hej!
Sitter i skolan nu, har engelska men ingen lärare, chill! ;)

Hade svenska innan, och då gjorde jag inget vettigt, och de gör jag inte nu heller uppenbarligen ;)
Nej men ska bara skriva en uppgift sen är jag klar, men sitter gääärna kvar i skolan för mitt hjärta kommer till Borås när han slutat, och ja, jag vill inte springa omkring i stan i flera timmar själv innan han kommer, hihi!

Ska ju som jag nyss ska jag till stan efter skolan, ska leta skor, kläder och massa annat grejs ;) Tänkte leta efter en grej till min älskling med, hihi!

Hörs senare, PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0