Fuckin' Perfect

Oh, pretty pretty please, don't you ever ever feel
Like you're
less than fuckin' perfect?


Jag känner mig aldrig perfekt. För att för mig så finns det inget som är perfekt. Man kan aldrig bli perfekt. några kan passa perfekt ihop, eller vara perfekta för varandra, men man kan aldrig som en enskild person vara helt och hållet perfekt. Det går inte. För alla har någon eller några brister, det kan vara att bita på naglarna, eller att man gillar att göra något som andra tycker är konstigt. Jag har nästan alltid skämts för vad jag tycker om att göra, eller vad jag vill. Jag säger inte ifrån om någon gör något som jag tycker är fel, och jag säger oftast inte ifrån om någon säger emot mig, eller skäller på mig.

ne jag vet inte..


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0