helgen

Hej på er!
Jag skrev ett lååångt inlägg om min helg, men det försvann :( Så berättar lite mer i korthet.

I fredags åkte jag till ungdomsmottagningen, för att sätta in en P-stav,eller som de kallar det för, att göra ett implantat. Det gjorde jätteont, för hon gjorde lite fel och hamnade utanför bedövningen. Iallafall, så fikade jag och min älskling, plus att vi åt pizza, hihi måste sluta äta ute nu!! medans vi väntade på att jag skulle få sätta in p-staven.. Jag var nämligen tvungen att vänta två timmar för att bedövningen skulle verka helt och hållet. Efteråt åkte vi hem till honom igen, och myste och kollade på film :)

I lördags gjorde vi inget speciellt, han lämnade mig på morgonen för att åka och köpa virke med sin pappa, men efter det så myste vi hela dagen och hade det allmänt bra :) På kvällen åkte vi hem till mig, lagade mat, myste och kollade melodifestivalen :)

I söndags tvättade jag, och så stäade vi båda två, fixade hemma lite, lagade mat och sådant :) vid en halv 4 åkte vi hem till honom igen, och sen sov jag där! (:

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0