I'm gonna love you like I've never been hurt.

Hej!
Sitter på jobbet, SISTA DAGEN! om jag är taggad! ;)
Fast ska jobba 2 eller 3 dagar nästa vecka, fast jag vet inte, vi får se! :)

Efter jobbet skulle jag egentligen till stan, men har inte mitt kort med mig så blir lite svårt.. istället får jag väl ta en buss hem eller nått.. Och väl hemma sen, så kommer min älskling hem till mig, så jäkla mysigt! Imorgon där emot får jag inte va med honom så mycket, för vid 14 har han träning, sedan är det lagfest.. Så blir till att kolla melodifestivalen själv imon :( Får väl köpa massor med godis och annat så jag kan trösta mig själv, haha!

hörs senare, PUSS!


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0