24 Februari - my dream.

Godmorgon!
Jag har sovit lite sisådär inatt, har så konstiga drömmar ibland .. Inatt drömde jag att en grupp med personer(vet ej vilka det var, eller jo, Pernilla Wahlgren och hennes son var med, undrar liite varför?) Iallafall, de går in i ett fängelse, för att hämta något. och sedan när den personen som jag ser allt igenom, ska gå ut med hjälp av en vakt, börjar alla andra vakter kasta typ, granater på oss?! så tillslut måste jag springa in igen, och hela gruppen måste skynda sig vidare, för snart kommer alla fångar att släppas. Tillslut kommer vi till ett rum, där vi gömmer oss mellan olika väggar typ, (de är nästan lite som ruiner faktiskt) Vi blir sedan tvugna att springa vidare, och kommer in i ett rum där det sitter en fånge fastspänd i typ gigantiska titan kulor, (de hänger ifrån taket i typ snören och så sitter dom fast med en kedja i golvet, och han sitter fast med fötterna i kulorna och armarna i "repen") iallafall, han får loss de kulor han sitter fast i från golvet, och börjar svinga (jag vet, det går inte ihop med de är en dröm!) och får upp ett jävla sving tillslut, så han svingar sig efter oss, men vi hinner precis undan. Och istället kommer vi in i ett jättekonstigt rum, men massa såna kulor i olika storlekar och färger. Vi bestämmer oss för att gå vidare, och i nästa rum så sitter det en blå snubbe (tror mina drömmar använder lite inspiration ifrån ett knatte, fnatte och tjatte program på disneychannel), med långt skägg och ser allmänt läskig ut, vi går tillslut där ifrån, och sedan börjar han typ, jaga oss, jag vet inte riktigt, men läskigt var det iallafall..

Har även haft denna drömmen förut..

Iallafall, är sjukis och hemma idag med, bara för att jag endast har idrott, och den får jag inte va med på för mamsen. Men har en fundering på att åka till stan och leta efter en klänning till dopet som är på lördag, men jag vet inte riktigt, vi får se. Annars ska jag göra det imon iallafall.. :)

Bråkade även lite med älskling igår, så var otroligt ledsen hela kvällen, därav de arga inlägget som nu är borttaget. Är fortfarande ledsen, och mår dåligt över det, men så får det vara nu..

Vi hörs senare, PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0