25 Februari

Hej!
Sitter i skolan nu, så skönt! låter kanske konstigt, men jag hatar att vara hemma och sjuk och inte ha någon annan än min familj att prata med. Fast igår kom iofs min älskling hem till mig, vi behövde prata lite, och så ville vi ju såklart träffas, hihi♥ Han åkte hem til halv nio, då spelade jag lite ps2 och vid halv tio så somnade jag så gott i min säng (:

Idag vaknade jag upp och var sååå trött, och lyckas sååklart somna om, men vaknade endast 20 minuter senare, så de gick ju bra ändå :)

Idag ska jag och älskling stanna kvar för att leta dop present&en klänning till mig, sen ska vi på hockey ikväll med, hihi sista matchen för säsongen :( men det går bra när min älskling är med mig, hihi♥

Har tagit mig typ en timma att skriva det här, så ska sluta nu, hihi :)
PUSS!


Ger er en suddig, men cool bild från turkiet (:

Har du en annan åsikt?
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

goddag <3

2011-02-28 @ 13:57:15
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0