10 Januari.

Hej på er!
Jag sitter i skolan, det är helt okej, men hade lätt kunnat vara bättre såklart. Är för trött, och för otaggad för att vara på topp, hihi :p

Sov hos min älskling inatt, mysigt, fast vi sov inte i samma säng, eftersom elementet i hans rum gått sönder :( Men vi tog två sängar och ställde de jämte varandra, dock var det olika höjd på dom, haha ;) Men det gick bra, men hade svårt att somna .. Men det gick tillslut iallafall.

Idag efter skolan följer jag med min älskling hem, och är där tills ikväll, han kanske ska träna, så då åker jag hem isåfall. Och om jag inte kommer hem för sent, ska jag ta fram mina träningskläder och träna lite zumba, blir askalas :).

Näe, har inget att skriva egentligen, sitter och lyssnar på Jay smith på Spotify, och väntar på att min lektion ska börja :)

PUSS!


Min fiiina älskling!♥
Någon lekte med zoomen? ;)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0