21 Januari

Hej!
Slutar om tio minuter, så blir bara ett snabbt blogginlägg!
Igår åkte jag till borås, åkte till min brors lägenhet och var där tills 10, åkte till stan köpte bacon och en dricka, mötte upp älskling och fixade min tröja, åt på donken, åkte till min brors lägenhet igen, lämnade baconen och hämtade min idrottsväska, ner till stan IGEN, och sen följde älskling mig till studio aktiv, där jag skulle ha idrott. Vi körde Boxercise i lite mer än en timma så jävla gött var de! (Men idag har jag ooooont:( )Sen åkte jag&baby hem till mig, var där en timma typ, sedan åkte älskling hem igen :( och jag var kvar hemma, kollade på tv, satt vid datorn, bestämde mig för att sova hos älskling, åkte dit, myste som attans och sedan sov vi! det var min dag i korthet typ, haha! orkar inte berätta faktiskt ..

Idag har jag bara varit i skolan, när vi slutat (om 7 min) drar jag till stan, köper godis, åker till älskling och är där tills han slutar, hihi :)

Hörs hos min älskling sen kanske! :)
PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0