24 Januari

Hej på er!
Jag sitter i skolan, börjar om en timma och tio minuter (!!), men sov hos mitt hjärta inatt ju, så fick ta 8 bussen till stan ><

Just nu är min älskling på våran gamla skola, och har APU, och ååh vad jag saknar honom! :(♥
menmen, det får ju gå, och jag ska hem till honom efter skolan med, hihi♥

Har iallafall sovit sååå bra inatt, vaknat någon enstaka gång, men det är allt! Sedan när klockan ringde fick jag typ ångest! för johan skulle upp vid kvart i 6 och jag skulle upp halv 7, men kände att de va onödigt att somna om, så jag gick upp då med, och ooooj vad trött jag är ;)

Nej, ska fixa ihop några tidinställda inlägg till er, som kommer upp idag, känner att det behövs, för mina ögon är paaaiiin och jag orkar inte blogga ;)

Hörs senare!
PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0