27 Januari

Heej!
Sitter hemma idag igen :((
Har bara idrott idag och får inte va med på den för mamma, så ingen skola för mig idag heller :( har såå extremt tråkigt, men idag ska jag nog leta kläder och kolla Gilmore Girls, var så längesedan jag kollade på det! :)

Imorgon ska jag till skolan iallafall, slutar tidigt så det gör inte så mycket, efter skolan åker jag ner till stan, för att köpa jeans och leta födelsedagspresent till pappa, och vid 13.10 tar jag bussen till Ulricehamn och sedan vidare till ätradal, och träffa min kära pojkvän! :)
hihi!♥

Kvällen igår, var jättemysig, så skönt att få vara med min älskling igen, och sova jämte honom, hihi! Vi låg och myste och kollade på något bilprogram, och pussades massor!


Jag älskar dig mitt hjärta!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0