7 Januari

Hej på er!
Jag sitter här och är iiiinte taggad. Stängde av tvn vid 02.30 inatt, och vaknade vid 10, det är bara för lite sömn ><. Men annars är det faktiskt bara bra. Jag mådde illa som satan igårkväll, så därför somnade vi så sent, för jag kan verkligen inte sova när jag mår illa.

Idag, så ska vi antagligen åka in till Borås, för Johan ska köpa ett spel, och Jag ska kolla på kläder, hihi! :)

Och jag vet att nu går det bra att blogga och så, men det är när jag är hemma hos Johan jag inte kan blogga, för jag har bara tillgång till internet där på deras stationära dator, och sååå osocial vill jag inte vara så jag sitter där hela tiden.

Men vi hörs senare, för nu tittar jag på Våra bästa år, hihi! :D
PUSS


Gammal bild :)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0