Årets lista.

Årets bästa: Clara, 9c1&Johan <3.
Årets värsta: så jäkla mycket.
Årets händelse: Alla mysiga sommardagar med älskling, liseberg, avslutningsmiddagen.
Årets fest: ingen.
Årets dag: 31 Mars ♥
Årets present: hm, alla underbara presenter jag fått av älskling, hihi ♥
Årets tår: skolavslutningen & lite annat.
Årets person: Johan, Mamma, Clara,Några i min klass ♥
Årets låt: Love the way you lie - Eminem feat. Rihanna, Från och med du - Oskar Linneros, I do it for you - Bryan Adams (eller var det låtar från just 2010 man skulle skriva? :s)
Årets snygging: Baby såklaaart♥
Årets film: The Last Song, Harry potter 7, Eclipse, och massa mer!
Årets bok: oj, ingen aning.
Årets minneslucka: oj, ingen aning.
Årets kyss: Första kyssen med baby!<3
Årets natt: Första natten Johan sov hos mig, och natten då vi åkte hem ifrån turkiet, Tjeeena jag var lycklig då!
Årets ord: Jag Älskar Dig.
Årets skämt: Massor såklart, men bäst var ju när mamma sa att vi skulle köpa passerade tomater och jag sa "Men dom har ju redan gått" x)
Årets mysigaste: nätterna med Johan, hihi♥
Årets längtan: Hem ifrån turkiet. Enkelt.
Årets månad: Alla månader med min älskling!
Årets gräl: Många.. alla stora bråk/gräl med älskling.
Årets skrattattack: Maaasssoooorrr!
Årets beroende: mobilen&baby.
Årets bästa gosedjur: min älskling såklart, han är min nalle, hihi ♥
Årets vill ha: pengar!!
Årets frisyr: no idea.
Årets roligaste: alla nätter med älskling! och alla skrattattacker med Clara, hihi!
Årets tråkigaste: mycket.
Årets vårminne: 31-03-10.
Årets sommarminne: alla dagar/kvällar/nätter med älskling!
Årets vinterminne: jul & nyår eeeeasy.
Årets smärta: svek&fake människor.
Årets saknad utav: oj, ingen aning.
Årets överrasking: 31-03-10!
Årets Citat: Jag älskar dig, med hela mitt hjärta.
Årets läskigaste: paranormal activity.
Årets konstigaste: jääklans massa.


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0