Dag 29.

Dag 29 - Mina ambitioner.

Hm, mina ambitioner. Jag har en ambition om att jag ska försöka leva mitt liv, hinna resa om jag känner för det, och hinna njuta av livet, innan jag skaffar mig en familj. Det finns tid till att skaffa barn och bilda familj, och jag vill inte göra det förtidigt och på så sätt gå miste om allt roligt man kan uppleva när man tagit studenten, och allt det där!

Jag har även en ambition att klara av skolan, gå ut med bra betyg, åtminstone med G i alla ämnen. Att ha högre betyg är självklart något jag vill ha, men jag vill iallafall klara av skolan. Göra mitt bästa, och vara nöjd med mig själv när jag står där och tar studenten.

En annan ambition är att jag ska försöka att alltid vara nöjd med det jag har, och att vara nöjd med vem jag är.

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0